سرورمجازی آمریکا ,سرورمجازی فرانسه ,سرورمجازی اروپا , هاست ایران, هاست سی پنل, هاست دانلود

خرید هاست چت روم , خرید چت روم , خرید هاست دانلود , خرید هاست سی پنل , خرید وی پی اس فیلم , فروش هاست چت روم

هاست دایرکت ادمین , هاست ایران, هاست سی پنل, هاست دانلود

سرورمجازی ایران, سرورمجازی آلمان, سرورمجازی آمریکا,

وی پی اس کانادا, وی پی اس انگلستان, سرورمجازی هلند,

چتروم,هاست,سرور,

وی پی اس ایران, وی پی اس فرانسه, وی پی اس هلند, وی پی اس دبی,وی پی اس
host, domain, cpane;, et-chat,digichat, vps, directadmin, iran server,dedicated server
اطلاعیه مهم: انتقال وبسایت مهتاآنلاین - خرید سرور مجازی | خرید هاست و دامنه | خرید سرور اختصاصی | خرید لایسنس سی پنل و دایرکت ادمین | سرور مجازی آمریکا | سرور مجازی آلمان | سرور مجازی فرانسه | سرور مجازی هلند

ورود کاربران



تماس با ما

آدرس:   كرمانشاه - دبیر اعظم، مجتمع تجاری میرداماد، طبقه اول، پلاک 91
تلفن تماس:   08338333179     
info{@}Mahtaonline.ir  :پست الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطـه مي‌باشـند و فعاليـت‌هاي اين سايـت تــــابع قوانين و مقررات جـمهوري اسلامـي ايران است

بستن پشتیبانی

پشتیبانی

f380f064b5e9f4d3d72200f8f72c5f67

با سلام خدمت کاربران محترم مهتاآنلاین

با توجه به اطلاعیه قبلی در خصوص مشکلات موجود در سیستم مالی و ایمیل، همزمان با راه اندازی سرور جدید زمان انتقال نیز فرا رسیده است که در این باره لازم به توضیحاتی میباشد که در ذیل اعلام شده است.

به استحضار میرسانیم که در انتقال ساعت آتی ممکن است وبسایت مهتاآنلاین برای ساعاتی در دسترس نباشد، در این صورت ارتباط شما با بخش پشتیبانی نیز برای ساعاتی قطع خواهد بود که در صورت نیاز به ارتباط ضروری با بخش پشتیبانی میتوانید از طریق ایمیل آدرس موجود در انتهای این صفحه با ما در ارتباط باشید.

در همین راستا سعی بر این بوده است که انتقال در ساعات بامدادی صورت گیرد که حداقل اختلال را در سیستم پشتیبانی داشته باشیم، اما با این حال انجام برخی اقدامات مانند تغییر آی پی درگاه پرداخت بانکی نیازمند طی نمودن مراحل مشخصی را در ساعات اداری می باشد، لذا ممکن است در روز آتی نیز به مورخ 25/02/1395 مشکلی با پرداخت فاکتورهای خود داشته باشید که میتوانید آن را به ساعات بعدی موکول نمایید.

نکته 1 : در نهایت از شما کاربران محترم خواهشمندیم که با توجه به تهیه نسخه پشتیبان در ساعات بامدادی حتی المقدور از ساعت 24 امشب مورخ 24/02/1935 هیچگونه تراکنش، تیکت، ایجاد تغییرات را در حساب کاربری خود اعمال نفرمایید.
نکته 2 : بعد از انتقال وبسایت ممکن است همچنان سیستم مالی قبلی را مشاهده نمایید که این مورد به حافظه کش مرورگر شما می باشد، لذا قبل از انتقال ناحیه کاربری را به حالت تعمیر خواهیم برد تا وجه تمایزی برای دسترسی به سرور جدید ایجاد شده و از ایجاد تغییرات در اکانت کاربری شما در سرور میزبان قبلی جلوگیری شود. برای حل این مشکل ابتدا یکبار مودم خود را خاموش روشن نموده و سپس در وبسایت مهتاآنلاین کلید های Ctrl+F5 را وارد نمایید تا محتویات وبسایت مجددا برای شما لود شود.

با سپاس

ایمیل پشتیبانی:    mahtaonline@gmail.com

mahtaonline
mahtaonline
mahtaonline
mahtaonline
mahtaonline
mahtaonline