تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطـه ميباشـند و فعاليـتهاي اين سايـت تــــابع قوانين و مقررات جـمهوري اسلامـي ايران است
بستن پشتیبانی
چرا قیمت برخی سرویس ها در مهتاآنلاین پایین است؟
هر شرکتی سیاست هایی در قبال فروش سرویس ها دارد که بنا بر آن ها اقدام به ارائه سرویس می نماید.
شرح سیاست های فروش مهتاآنلاین در لینک زیر موجود می باشد.
زمان تحویل سرویس های هاست و سرورمجازی و دامنه چقدر است؟
با توجه به برخی پیش نیاز ها برای برخی سرویس ها مانند سرورمجازی سرویس های سرورمجازی مستلزم نصب، و سرویس های هاست و دامنه مستلزم تایید اپراتور فروش میباشند.
لذا زمان تقریببی نصب و تحویل سرویس از 30 دقیقه الی 6 ساعت می باشد.
زمان پاسخ به تیکت ها چقدر است؟
استاندارد پاسخ دهی در تمامی سرویس دهنده های معتبر جهانی 1 الی 12 ساعت است. لذا به طبع آن پاسخ دهی به یک تیکت با توجه به ترافیک کاری و ساعات ایجاد تیکت میتواند از 1 دقیقه الی 12 ساعت زمانبر باشد.
آیا سرویس تست ارائه می شود؟
خیر، در مهتاآنلاین با توجه به تمامی خطراتی که برای کاربران دیگر ممکن است به وجود بیاید سرویس تست ارائه نمی شود، اما 24 ساعت زمان وجود دارد تا در صورتی که یک کاربر نارضایتی از کیفیت سرویس خود دارد اقدام به بررسی و بازگشت وجه نماید.
این 24 ساعت تنها در 24 ساعت اول یک سرویس جدید لحاظ می شود، لذا ارتباطی با سرویس های تمدیدی ندارد.
بیش از 24 ساعت از انقضای سرویس گذشته اما فراموش کرده ام تمدید کنم، آیا می توانم آنرا تمدید کنم؟
سرویس هایی مانند هاست و دامنه با توجه به دوره زمانی مفروض پیشین معمولا چند روز به روی سرورهای مهتاآنلاین باقی می مانند.
سرویس هایی مانند سرورمجازی و سروراختصاصی تنها 24 ساعت بعد از انقضا توسط مهتاآنلاین نگهداری شده و پس از آن آی پی واگذار و داده ها حذف می شوند.
البته گاهی اوقات به دلایل عدم نیاز به آی پی و فضا سرویس های مذکور برای چند روز نگهداری می شوند که برای اطلاع از اینکه سرویس حذف شده یا خیر باید با ارائه مشخصات سرویس در بخش پشتیبانی آنلاین و تیکت نسبت به عدم حذف آن جهت تمدید اطمینان حاصل نمایید.
تمایل به نصب سیستم عاملی را دارم که در لیست سیستم عامل های شما در بخش سرور مجازی موجود نیست، امکان نصب آن وجود دارد؟
سیستم عامل های این لیست بنا به کلیت سیستم عامل های موجود برای سرورهای مجازی درج شده اند، لذا چنانچه ورژن خاصی از سیستم عامل های درج شده را نیاز دارید، آنرا در توضیحات سفارش قید کنید. ولی چنانچه سیستم عاملی را نیاز دارید که در لیست موجود نیست می بایست از طریق پشتیبانی آنلاین و تیکت نسبت به قابلیت نصب آن توسط مهتاآنلاین مطلع شوید.
در هنگام سفارش فیلد هایی تحت عنوان NameServer و Hostname و رمز را چه مقادیری وارد کنم؟
این فیلد ها در سیستم فروش ما به صورت پیشفرض موجود اند، لذا در صورتی که با آنها آشنایی ندارید تنها یک کارکتر مانند ‘.’ وارد نمایید، چراکه تاثیری در ساختار سرویس نهایی نخواهد داشت و تنها برای مواردی خاص استفاده می شود.
نیاز به مشاوره برای خرید سرویس دارم، از چه طریق میتوان مشاوره گرفت؟
بخش پشتیبانی آنلاین مهتاآنلاین همواره با این هدف ایجاد شده و در صورت تمایل و نیاز به مشاوره میتوانید در این بخش مطرح نمایید، هرچند که بخش های دیگری مانند تیکت (24 ساعته) و تلفن تماس(9 صبح الی 15 بعدازظهر) جهت این امر در اختیار شماست.
چگونه میتوان سرعت سرویس خریداری شده را تست کرد؟
در این باره مقاله ای کامل در مهتاآنلاین جهت آگاهی کاربران محترم ایجاد شده که از طریق لینک زیر در دسترس می باشد.
سرویس سرورمجازی را دریافت نموده ام، چگونه میتوانم به آن متصل شوم؟
سرورهای مجازی بنا به سیستم عامل نصبی راه های متفاوتی برا اتصال دارند، تعدادی از آنها به شکل زیر هستند.
Linux Base Os : از طریق نرم افزار putty و سایر نرم افزار ها با قابلیت اتصال به SSH Server، که از طریق اینترنت جهت دانلود موجود است.
Windows Base Os: نرم افزاری با عنوان Remote desktop connection که در ویندوز شما موجود است.
Mikrotik: از طریق نرم افزاری با نام Winbox، که از طریق اینترنت جهت دانلود موجود است.
Kerio Os: کنترل پنل تحت وب از طریق لینکی که برای شما ارسال می شود در دسترس است، علاوه بر آن می توان همانند روش Linux نیز برای دسترسی SSH عمل نمود.
با توجه به عمومیت سیستم عامل ویندوز آموزش در جهت اتصال به سرورمجازی ویندوز در لینک زیر تعبیه شده است.
چگونه سرویس خود را که فعال است تمدید کنم؟
از 14 روز قبل از تعلیق سرویس شما در بازه های زمانی 14،7،2،1 روز مانده به تعلیق سرویس اطلاعیه یادآور پرداخت برا شما از طریق ایمیلی که در حساب کاربری خود در مهتاآنلاین ثبت کرده اید ارسال می گردد.
لذا در این بازه های زمانی شما میتوانید با کلیک بر روی لینک فاکتوری که از طریق ایمیل برای شما ارسال شده و یا اینکه با ورود به حساب کاربری خود در مهتاآنلاین که لینک آند در ادامه قرار داده شده اقدام به ورود و از بخش صورت حساب ها در زیر منو مالی و پرداخت فاکتور خود نمایید.
Abuse یا گزارش تخلف چیست؟
در صورتی که یک کاربر اقدام به انجام اعمالی نماید که در دیتاسنتر (میزبان سرور) سرویس مدنظر غیر قانونی تلقی شود، دیتاسنتر اقدام به ارسال ایمیلی تحت عنوان Abuse مینماید که در صورتی که یک کاربر مرتکب این عمل شود اطلاعات مربوط به نوع تخلف یا همان ایمیلی که دیتاسنتر ارسال نموده است تحت عنوان Abuse یا گزارش تخلف برای کاربر مذکور ارسال می شود.
در هنگام ارسال Abuse دیتاسنتر مهتاآنلاین را مکلف به انجام مواردی همچون انسداد ترافیک سرویس و حذف داده می داند.
مهتاآنلاین همواره در برخورد با چنین خطاهایی ابتدا سرویس را مسدود و در صورتی که نوع Abuse تهدیدی برای سایر کاربران نباشد با انجام برخی تمهیدات سعی بر بازگشایی مجدد سرویس کاربر خاطی را دارد.
آیا بکاپگیری بر عهده مهتاآنلاین است؟
بکاپگیری در سرورمجازی (در تمام نقاط جهان) برعهده کاربر است و مهتاآنلاین این سرویس هارا تحت عنوان سرویس مدیریت نشده ارائه می دهد.
بکاپگیری سرویس های هاست بر عهده مهتاآنلاین است، از آنجا که بکاپگیری موجب افزایش سرعت لود وبسایت کاربران میزبانی شده می شود، بکاپ گیری در این سرویس ها در بازه زمانی 5 روزه انجام می شود.
آیا دانلود تورنت در سرورهای مجازی مانعی ندارد؟
تورنت تنها در کشور فرانسه مانعی برای دانلود ندارد و چنانچه نیاز به سرویسی برای دانلود تورنت دارید باید سرویس های میزبانی شده این کشور را تهیه نمایید.
در سرورهای مجازی کشور آمریکا و آلمان تورنت امریست ناقض قانون کپی رایت، لذا چنانچه از این سرویس ها اقدام به دانلود تورنت شود امکان ارسال Abuse برای سرویس کاربر وجود دارد.